Middag på stranden

Godmorgon mina fina vänner

Vilket underbart väder vi har i Sverige just nu. ☀️☀️☀️ och det bästa är ju att hela landet har riktigt fint sommarväder. Tack för det säger jag bara, det svenska folket behöver sol och värme.

Igår efter jobbet körde jag och Hannah och. handlade på MAXI. Jag slutade 15:00 igår vilket var så skönt. Egentligen slutade jag 19 men en av extratjejrna Filippa, kunde tänka sig att jobba mina 4 sista timmar vilket jag är så tacksam över.

Vi hade bestämt sedan innan att vi skulle ner till strande på em för att äta middag. Det fick bli MAX där alla i bår lilla familj hittar något att äta.

Max BBQ Sandwich, den veganska, är supergod. Vi kom ner till stranden strax efter 17 och stannade till 18:45. Det var väldigt mycket folk där och många kom ner till stranden med pizzakartonger och picnickorgar. Att eftermiddgarna och kvällarna är varma är vi ju inte då bortskämda med här i norra Europa.

Fint väder ska det ju bli även nu i helgen. Vi ska ut till Höganäs och Kvickbadet idag. Vi ska träffa mina fina träningskompisar där och umgås lite. Det ser jag fram emot.

Ikväll har vi gäster och det kommer att bli så trevligt. Det senste halvåret/året har vi varit dåliga på att bjuda hem vänner men nu blir det ändring på det. Det ger så mycket ich det är så mysigt.

Jag önskar er alla en underbar sommardag ☀️☀️☀️

Kram